Retourneren
Wij doen ons best om je bestelling zo goed mogelijk naar je toe te sturen. Het kan natuurlijk voorkomen dat je bestelling toch anders is dan je verwacht had. Jammer! In dat geval kun je je artikel retourneren. Dit kan op verschillende manieren.
Retour brengen in de winkel
Het is mogelijk om je bestelling (onbeschadigd) bij ons in de winkel te retourneren. Hiervoor hebben wij wel je orderbevestiging nodig.
Retourneren via post
Wil je je pakket retour sturen via de post? Dat kan ook, check dan onderstaand stappenplan.
1. De bestelling dient onbeschadigd en in de originele verpakking retour gezonden te worden.
2. Vul het retourformulier in die je via volgende link kunt downloaden: RETOURFORMULIER en voeg deze toe aan je pakket. Heb je geen printer? Dan mag je de gegevens ook in een e-mail naar ons toesturen.
3. Verpak je bestelling weer in de originele verpakking.
4. Voorzie het pakket van onze contactgegevens (of meld het pakket aan via DHL en kies voor printless versturen).
5. Lever het pakket af bij een door jou gekozen verzendpunt. De kosten van retourzending zijn voor eigen rekening.
6. Zodra wij het pakket in goede orde ontvangen hebben storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw rekeningnummer. Heb je gekozen voor Klarna? Dan brengen we het bedrag in mindering op jouw Klarna factuur.